BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الثلاثاء، ٨ ديسمبر ٢٠٠٩

الأهلى والزمالك



ان يلعب الفريقان كلا لا يخسرا
تلك هى المهزله

وافرح يا حسام:))

اقرأ رؤيه نقديه للمباراة
على
اى كلام فاضى معقول

د/عمرو فاروق.

9 التعليقات:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ربنا يستر

مي يقول...

ههههههههههههههه تعادل
اصلا ماليش فى الكرة عشان الضغط والسكر
تحياتى

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

كده تمام يا دكتور عمر
خلى الزملكاويه يفرحوا شويه لان بصراحه انا لو كنت زملكاويه كان زمانى اعتزلت الحياه

تقبل تحياتى

لــــــــولا

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

شكلك زعلان يا دكتور عمر
انا بكل صراحه كنت فقدت الامل فى النادى على فكره انا زملكاويه ودى مشكلة حياتى لانى الوحيده فى العيله اللى كده تقولش مثلا كده ده عيب
الحمد لله على كل شئ

زهراء

(Joudy) يقول...

مش عارفة أصل بصراحة مليش فى الكورة

بس قولت أدخل أسلم عليك

غير معرف يقول...

ماتش رخم وبايخ

بس الاهلي كان موش هو الاهلي

تحياتي

ليس فقيرا من يحب يقول...

انا جايه امسى على ابو رانيا

وبالنوسبه للاهلى والزمالك

لسه هويتى الكرويه متشكلتش

ومش عارفه الواحد يشجع مين

ايه رئيك يا ابورانيا اشجع الاهلى ولا

الزمالك هههههههههههههههههه

وردشان smilyrose يقول...

يا دكتور

مش حكاية تعادل ولا فوز

المشكلة ان الفريقين مش فى مستواهم

الحقيقى ودا شئ يقلق

ربنا يستر

Somaya Kamal El Din يقول...

متفرجتش على الماتش

بس عامة بحب الاهلى