BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

السبت، 14 نوفمبر، 2009

عايزة ايه؟

رجعالى تانى عـايــزة ايــه

مـش كـفـايــه الــلى عـمـلـتـيــه


سـهـــر وسـهــــرتــيـــنـــى

عـــذاب وعــــــذبــــتـــيـــنـــــى

فـــراق وفــــارقـتــيـــنـــــى

راجــــــعــــــته تـــــانــى لـيــــه


اخـلـصــتـلــك خـنـتــيـــنــى

وكـــنـــــت لــــك بــعــتــيـنـــى

وبــعــدتــى ونـسـيــتــيـنــى

عـــايــــزة مـــن قـلـبـى ايــــــه


رجعالى تانى عايزة ايه


فـاكـرة قـلـبـى لســه فاكرك

وانــــى بـتـعــذب ف بــعــــدك

اسـمـحـيـلى اقـولـك انــسى

قـلـبــى مـــش هــايــصـــدقــك


فاكرة قلبى عايش عشـانـك

وانى نفسى اعـيـش زمـانــــك

قلبى مش هـايـكـون مكانـك

صـعـب ارجــــع اعــشــقـــــك


مش هاكون من تانى ليكى

مهما كان شــوقــك مـالــيكـى

اة لــعـبـتـى بــيـــّا مـــــــرة

مـش هـاتــلـعـبـى بـيـا تــانــى


انـتـــى قـصــة حــب كـــان

انـتـى قـلـب قـسـى وخــــــان

انـتـــى بـحـر مالوش امان

ازاى آآمن لـــيــكــى تـــانــى


د/عمرو فاروق.


مشاهد فى الغردقه 1

بوست جديد

على

اى كلام فاضى معقول


وهم انفلونزاالخنازير

بوست جديد

فى

العيادة

38 التعليقات:

norahaty يقول...

حمد لله على
السلامة وبعودة
الرومانسية الجميلة
يادكـــــتور عمـــــرو

yasmina يقول...

هاااااااااااى
انا جيت وبجد زعلانة من نفسى جدا انى فاتنى اكتر من بوست
بجد معلشى اعذرنى والله
على العموم
الف حمد الله على السلامة ويارب تكون حضرتك بخير ويكون الشغل استقر ان شاء الله
وبجد طبعا احب احيى حضرتك على البوست الرائع دة وكلماته الكتير حلوة بجد
ويارب دايما منور البلوجر كله باجمل الكلمات يارب
تحياتى
ويارب ما تكون حضرتك زعلان بجد
سلام

romansy يقول...

كنتى بديلك حنان
كنتى بتردى قسيه
كنتى بتحمل هوان
وتقسى ع الجرح اللى فيه
والنهارده جايه تانى
تسالينى عن حنانى
اسالى حبى وكيانى جايه ليه
عايزه ايه

يا دكتور كلامك اجمل من كلامى بكتير
ربنا يديم النعمه دى عليك

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

الله عليك
ايوا نور مكانك كده باحلى الكلام

ربنا يكرمك يارب
كلماتك هايله قوووووووووووووووووى

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

صباح الخير يادكتور

اييييه دا هو انا اغيب شوية ارجع الاقى بوستين :):)

اروح اقرأ وارجع

ريمان يقول...

بوست جميل يا دكتور

7annen يقول...

انـتـــى قـصــة حــب كـــان

انـتـى قـلـب قـسـى وخــــــان

انـتـــى بـحـر مالوش امان

ازاى آآمن لـــيــكــى تـــانــى



تسلم ايدك حلوه اوى

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

مش هاكون من تانى ليكى

مهما كان شــوقــك مـالــيكـى

اة لــعـبـتـى بــيـــّا مـــــــرة

مـش هـاتــلـعـبـى بـيـا تــانــى

دى بقى تحفه
لانى بحب اللون دا من الكتابة
اللى مفيهوش ضعف ولا انه قاعد مستنى حبيبه يرجع وحتى لو هيموت وبيحبه ومش قادر يستغنى عنه
برضو مش بيرجعله

بعد رحيل وسفر ولحظات عاشها قلبك فى عذاب ولم جئت لى نادما الاتذكر انك كنت لى خائنا ..................
فيا نجمة الوداع دورى حول الوجود فإن غذا يوما مشهود فهو فراق بلا رجوع

تحياتى لك

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

طبعا لانى يهمنى رأى حضرتك

http://demo3-alkamar.blogspot.com/2009/08/blog-post_13.html

http://demo3-alkamar.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html

http://demo3-alkamar.blogspot.com/2009/10/blog-post_29.html

اكييييييييد مستنية رأى حضرتك فى الخواطر دى

تحياتى لك

salwa يقول...

السلام عليكم د.عمرو
الحمد لله على السلامة
يقول المتل:لا يلدغ المؤمن من الجحر مرتين
تسلم يدك بوست راااااااااائع
سلام

3mr wa2el يقول...

ياااااااااااة

عايزة وراجعة تاني تقولي اية

مش دة قلبي الى قسيتي عليه

فاكرة تاني هيحن لية

قلبي الى كان ملوش غيرك

بقى خلاص بيقوللك انسى الى كان يا حلم كان

مش هضعف تاني قصادك

مهما كان قلبي محتاججك

مش هرجع و اقوللك وحشتيني

لان قلبي خلاص راميكي

اية رائيك بقى ؟ ( وش بيغمز )

عمرو وعمرو و ربنا يستر علينا ههههههههه

عاشقه وغلبانه يقول...

انت جيت



شهقه



يارمضان


كنت غايب فين يادوك
اخبار الغردقه ايه علي حسك كده

وحشتنا كتير

فتاه من الصعيد يقول...

جميله كلاماتك يا دكتور عمرو

كيف تاتي القسوه من قلب نبض يوما بالحب .... دائما ما يحيرني السؤال



تحياتي

أميرة الرومانسية يقول...

جميلة اوي يا عمرو الكلمات ديه بالرغم من انها عن الغدر والخيانة
يااااااااااااااااااااه علي الاحساس لما الواحد يحب بجد ويكون جزاء الحب ده الخيانة يعشق بكل خلية فيه ويكون نهاية العشق ده الغدر بجد احساس لا يمكن وصفه ابدا باي لغة

سمكه واحده يقول...

ابدعت
برغم من قسوتها
لكن جميله
تحياتي

حـــلـــم كــــان يقول...

انـتـــى قـصــة حــب كـــان


انـتـى قـلـب قـسـى وخــــــان

انـتـــى بـحـر مالوش امان


ازاى آآمن لـــيــكــى تـــانــى


فظيعه

blue-wave يقول...

norahaty
*********
ميرسى ليكى
ربنا يكرمك

blue-wave يقول...

yasmina
********
لألألألألألأ
زعلان ومعتقدش هاينفع تصالحينى.

blue-wave يقول...

romancy
********
بجد الله عليك
مش بقولك امير الرومانسيه؟؟؟

blue-wave يقول...

ايناس
******
مازلت اصر على طلبى
شيلى كلمة الأحزان دى بقى

blue-wave يقول...

دموع القمر
***********
اوكشن
مستنى

blue-wave يقول...

ريمان
*****
ميرسى
ربنا يكرمك

blue-wave يقول...

7annen
*******
ميرسى ربنا يكرمك

blue-wave يقول...

دموع القمر
**********
مازلت اصر على هذا الإسم
لأنه الأحلى فى نظرى علشان هوا اول اسم عرفتك بيه
ومش هاعرف طبعا ارد على الكومنت بتاعك لأنه برضه الأجمل فى نظرى
تحياتى

blue-wave يقول...

دموع القمر
***********
حالا هاروح اشوفها

blue-wave يقول...

salwa
******
هو ليس مثل
ولكن حديث شريف
نورتينى

blue-wave يقول...

3mr wa2el
**********
الله عليك
كدا البشر الباقيه ضاعوا خلاص بين العمرين:))

blue-wave يقول...

عاشقه وغلبانه
**************
مين اللى وحشك ؟
انا ولا الغردقه:) ( وش بيغمز)

blue-wave يقول...

فتاة من الصعيد
****************
الحب مثل وردة
ان لم تروها
لا تنتظر منها رحيقا
تحياتى

blue-wave يقول...

اميرة الرومانسيه
*****************
هو كما وصفتى بالتحديد سيدتى
تحياتى لكى يا غاليه:)

blue-wave يقول...

سمكه واحدة
*********
تسلميلى يارب

blue-wave يقول...

حلم كان
********
فظيعه دى يعنى حلوة ولا يعنى وحشه؟:))

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

مبروووووك لمصر يادكتور

وبجد مستنية رد حضرتك ولا هما مش عجبوك :)

وخليها دموع القمر عادى ههههه

blue-wave يقول...

دموع القمر
***********
لأ عجبونى والله
وعلقت عليهم كمان
بجد ما شاء الله اسلوبك بيتحسن اوى

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

وانا مبسوطة بزيارة حضرتك

تصدق والله كنت يفكر امبارح انى ارجع اسم دموع القمر

من ساعة ماغيرته وانا حاسة ان حاجة نقصانى هههه

بس لسة مااخدش قرار ههه

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

كلماتك جميله جدا يا دكترة

تسلم ايديك يارب

والف مليوووووون مبروووووك لمصر

وعقبال يوم الاربع ان شاء الله

nor يقول...

حمد الله علي السلامه
منور و الله
وتسلم ايديك حلوة اوي

miada ref3at.. يقول...

لا جامده..
تنفع اغنيه والله..بجد لو اتلحنت هتكون حلوه قوى..

تسلم الايادى يا دكتور..