BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

السبت، ١ أغسطس ٢٠٠٩

بسم الله


بسم الله نبدأ
مدونه جديدة
بكلام جديد
واحاسيس جديدة

د/عمرو فاروق.

21 التعليقات:

غير معرف يقول...

الف مبروك يادكتور
والحمد لله انى اكون اول المهنئين
عاوزين تتطلع كل الاحاسيس
مش شوية بس
ربنا يوفقك ويكتب لك كل الخير ياعمرو

Lady E يقول...

الف مبروك عالمدونة الجديده انا اول المهنئين مكرر صفحة الكومنتات مكنتش راضية تفتح

اهلا بيك في التدوين تاني وان شاء الله المدونة الجديده تكون خير عليك

elsha3er يقول...

السلام عليكم

مبروك المدونة لجديدة يارب تكون قدم الخير بس ليا رأيين

اولا الكويس ان كان فى لعبكة من برة خالص اول ماتدخل مابين كام مدونة كدة كويس ان برة دى بس

التانى ان المدونة دى جميلة بس انا بحب التمسك بلقديم كنت بس غير لاسم والشكل من غير م تمسح مواضيعك


دة رأيي

تحياتى

احمد الشاعر

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

ربنا يوفقك
من إسمها باين إنها هتبقي جميلة إن شاء الله
متابعين كلنا إن شاء الله

انا ماما يقول...

مبروك المدونة الجديدة يا دوك
بداية جديدة موفقة باذن الله
سلام

Ahmed Othman يقول...

شوقتنا

يا ترى التغيير هيكون في الاسلوب
و لا المضمون
و المواضيع

في الانتظار

لكن راحت فين القديمة
يا رب يكون معاك منها نسخة

تحية

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

الف الف مبروك يا دكتور

على المدونه الجديده ومنتظرين

جديدك ان شاء الله

تقبل تحياتى
فى حفظ الله

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

مبارك يا دكتور
و الله اى من المدونات الثلاثه السابقه كانت جميله
فأكيد المدونه دى ستكون روعه
منتظر منك إبداعك

زهرة الحب يقول...

الف الف مبروك على المدونه الجديده وربنا يوفقك ان شاء الله

fL0weR-giRL يقول...

السلام عليكم
*************
الف مبروك يادكتور

وبالتوفيق يارب

** تقبل مروري **

tota_fm يقول...

الف مبروك على المدونه ويارب كل احاسيسك تبقي سعيده وايامك اسعد
وربنا يوفقك ويقدرلك الخير
وشكرا على مرورك على مدونتى
تحياتى
بطوطه

آه وكفى يقول...

الف مبروك يادكتور هو انا كل مروح مدونة الائي يا مناسبات يا حاجة تفكرني بللي انا فيه
ايه الرزق ده
بس انا برضو كنت بحب القديمة هى كده بخ:(

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

mabrook ya doctor ya rab mdwna gdeda bfkr gded wa7sas sa3ed wtzl mobd3 kl3ada

rssamet_algera7 يقول...

بسم الله
بداية موفقة ان شاء الله
والف مبروك..ويارب يكون وشا حلو على ايامك ولحظاتك
والستايل كتييييييير بيجنن وزوء
تحية لعيونك

شموسة يقول...

الف مبروك يادكتور عمرو علي إنشاء المدونة الجديدة؟
بس مدونة كلام من القلب راحت فين؟
تمنياتي ليك بنجاح عظيم إن شاء الله

mira يقول...

ازيك يا دكتور
مبروك المدونه ويارب تكتب فيها اجمل الكلام وارق الاحاسيس
تحياتى

Known as PHYSCO يقول...

ومتابعاك إن شاء الله ..

Unknown يقول...

الف مبروك فى الانتظار

رحلتنا في الحياة يقول...

هى المدونة القديمة راحت فين ؟؟؟
على العموم مبارك عليك المدونة الجديدة وباذن الله تكون كلها تفائل وامل

MO7AMED يقول...

الف مبروك يادكتور عمرو علي المدونة
وان شاء الله ربنا يوفقك فيها
وتكون المدونه وش الخير عليك
ورمضان كريم عليك
انا قريت الموضوعين الى فى المدونة
إحساسك جميل وكلام من القلب
والى بيخرج من القلب بيوصل للقلب أكيد


اتمني رؤيتك فى مدونتي
خالص ودي

doaa يقول...

عشان بقالي فترة كبيرة قوي مش بدخل
مكنش أعرف إنك عملت مدونة جديدة وقعدت أدور على مدونتك القديمة يقولي مفيش
لغاية ما انت علقت عندي لقيت نفس الاسم
يارب بجد كل حاجة تبقى جديدة وحلوة وتنسيك أي حاجة قديمة مش حلوة
كل سنة وانت طيب وبألف خير